مردمی شدن اقتصاد راه حل برطرف موانع اشتغالزایی است

به گزارش سفر به تایلند، خبرنگاران/یزد مشاور معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور گفت: راه چاره برطرف موانع در زمینه اشتغال مردمی شدن اقتصاد و بهره گیری از جهادگران کارآفرین است.

مردمی شدن اقتصاد راه حل برطرف موانع اشتغالزایی است

قاسم رستم پور در اولین مجمع جهادگران کارآفرین استان یزد با بیان این که حضور فعال جهادگران در تمامی عرصه ها از اهمیت خاصی برخوردار است، گفت: راهکار برطرف موانع در زمینه اشتغال مردمی شدن اقتصاد و بهره گیری از جهادگران کارآفرین است.

وی با بیان این که اشتغال زایی و ایجاد اشتغال پایدار از جمله برنامه های مهم این نهاد در سال 1400 است، اضافه نمود: با توجه به گستردگی فعالیت ها در حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد و کمبود نیروی انسانی متخصص در این بخش، حضور جهادگران کارآفرین می تواند سرعت اشغال زایی را بهبود بخشد.

امیر زین العابدین قمی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان نیز در این نشست تخصصی گفت: 45 جهادگر کارآفرین نمونه استان که با کمیته امداد استان همکاری دارند را نخبگان دانشگاهی، افراد مجرب در اصناف مختلف، فارغ التحصیلان رشته های مرتبط و دیگر فعالان مالی تشکیل می دهند که تمامی آن ها در دوره های آموزشی توجیهی این نهاد شرکت نموده و مدرک مربوطه را اخذ نموده اند.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد یزد، در این نشست که به صورت حضوری در مرکز استان و به وسیله ویدیو کنفرانس در شهرستان های تابعه برگزار گردید به مباحث مطرح شده از سوی جهادگران کارآفرین استان پاسخ داده شد و راهکارهای پیشنهادی ارائه شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 تیر 1400 بروزرسانی: 2 تیر 1400 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1634

به "مردمی شدن اقتصاد راه حل برطرف موانع اشتغالزایی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردمی شدن اقتصاد راه حل برطرف موانع اشتغالزایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید