مومنی مقدم: اضافه شدن جوان ها به تیم ملی والیبال باید قطره چکانی باشد، در گروه خوبی قرار گرفته ایم

به گزارش سفر به تایلند، مربی تیم والیبال نوجوانان ایران گفت: اضافه شدن بازیکنان جوان به ترکیب اصلی تیم ملی باید به صورت قطره چکانی باشد.

مومنی مقدم: اضافه شدن جوان ها به تیم ملی والیبال باید قطره چکانی باشد، در گروه خوبی قرار گرفته ایم

رضا مومنی مقدم در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص عملکرد تیم ملی والیبال در لیگ ملت های 2019 گفت: تیم ملی با توجه نتایجی که کسب نموده، عملکرد خوبی داشته و راضی نماینده بوده است. ملی پوشان در مرحله گروهی، بازی های خوی از خود ارائه کردند که امیدوارم در مرحله نهایی هم ادامه پیدا کند. در این بین احتیاج است که تیم ملی از نظر فنی و پزشکی مدیریت گردد که البته کار سختی است چون آماده نگه داشتن تیم بدون مصدوم، بسیار سخت است.

مومنی در خصوص پیروزی 3 بر صفر ایران مقابل بلغارستان با ترکیبی کاملاً جوان گفت: عملکرد بازیکنان جوان تیم مثل کریمی، یلی، مجرد، غلامی و موذن بسیار خوب بود. آنها نشان دادند که پشتوانه خوبی برای بازیکنان با تجربه ای مثل معروف و غفور هستند. به هر این بازیکنان با تجربه هم زمانی از جایی کار خود را آغاز کردند و این چرخه باید ادامه داشته باشد. من شاد هستم که بازیکنان جوان توانستند کادر فنی را قانع نمایند که در زمان های خاص می توانند به تیم ملی یاری نمایند.

مربی تیم جوانان ایران در خصوص انتقادهایی که به کولاکوویچ در خصوص استفاده از بازیکنان می گردد، توضیح داد: ما در کشوری هستیم که همه نتیجه گرا هستند. برای مسئولان ورزش و مردم ایران، نتیجه بسیار مهم است و کادر فنی و بازیکنان از این بابت تحت فشار هستند. این انتقادها احتیاج به مدیریت مناسب دارد و به اعتقاد من هم اضافه شدن بازیکنان جوان به ترکیب اصلی تیم ملی باید به صورت قطره چکانی باشد. استفاده صرف از باتجربه و جوانان درست نیست.

رضا مومنی در خصوص مرحله نهایی لیگ ملت ها در آمریکا گفت: در گروه خوبی قرار گرفتیم چون لهستان، ضعیف ترین تیم خود را در اختیار دارد و برزیل را هم تا مرز شکست پیش برده ایم اما بازی فرانسه اصلاً به ما نمی خورد و آمریکا هم به دلیل میزبانی با تمام نیرو به میدان خواهد رفت. تیم ملی این شانس را دارد که به جمع 4 تیم برتر صعود کند و اگر باهوش باشد، روی سکو می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 235

به "مومنی مقدم: اضافه شدن جوان ها به تیم ملی والیبال باید قطره چکانی باشد، در گروه خوبی قرار گرفته ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مومنی مقدم: اضافه شدن جوان ها به تیم ملی والیبال باید قطره چکانی باشد، در گروه خوبی قرار گرفته ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید