(ویدئو) نخست وزیر تایلند به خبرنگاران مایع ضدعفونی پاشید!

به گزارش سفر به تایلند، نخست وزیر تایلند روز سه شنبه در انتها نشست خبری ضمن خودداری از پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره ترمیم کابینه با اسپری به آن ها مایع ضدعفونی کننده پاشید.

(ویدئو) نخست وزیر تایلند به خبرنگاران مایع ضدعفونی پاشید!

با تور تایلند لحظه آخری از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، پرایوت چان اوچا نخست وزیر تایلند پیش از آنکه با اسپری به سوی خبرنگاران برود از آن ها خواست که سرشان به کار خودشان باشد. پرایوت چان اوچا فرمانده بازنشسته ارتش تایلند است. او در سال 2014 به دنبال کودتای نظامیان قدرت را در تایلند به دست گرفت.

دولت تایلند طی ماه های اخیر با تظاهرات مخالفان روبرو بود. معترضان در تایلند خواهان کناره گیری پرایوت چان اوچا از قدرت و اصلاح قانون اساسی و ایجاد محدودیت هایی برای دربار شده بودند. درخواست معترضان برای اصلاح نهاد سلطنت واکنش های زیادی را در تایلند برانگیخت، زیرا انتقاد از دربار در این کشور آسیایی امری کم سابقه محسوب می گردد.

از سوی دیگر دادستانی تایلند روز دوشنبه 18 نفر از معترضان را به اتهام شورش تحت پیگرد قرار داد. سه نفر از آن ها همچنین به توهین به سلطنت متهم شدند.

بنا به اعلام گروه وکلای مدافع حقوق بشر در تایلند تا به امروز دستکم 382 نفر از جمله 13 فرد زیر سن قانونی به دلیل شرکت در اعتراض ها تحت تعقیب قرار گرفته اند.

پرایوت چان اوچا بین سال های 2010 تا 2014 فرمانده کل ارتش سلطنتی تایلند بود.

منبع: فرارو
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1482

به "(ویدئو) نخست وزیر تایلند به خبرنگاران مایع ضدعفونی پاشید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدئو) نخست وزیر تایلند به خبرنگاران مایع ضدعفونی پاشید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید