پرداخت وام به متقاضیان و افرادی که احتیاج به درمان دارند

به گزارش سفر به تایلند، خبرنگاران: مدیرعامل سازمان اقتصاد اسلامی به صندوق های قرض الحسنه توصیه کرد تا نسبت به پرداخت وام به متقاضیان به خصوص افرادی که برای درمان احتیاج دارند در اسرع وقت اقدام نمایند.

پرداخت وام به متقاضیان و افرادی که احتیاج به درمان دارند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، عبداله فرجی با اشاره به شرایط جامعه به دلیل شیوع ویروس کرونا، گفت: عده ای از هموطنان به دلیل رکود در کسب و کار در بازپرداخت تسهیلات دریافتی مشکل دارند.

وی اضافه نمود: صندوق های قرض الحسنه در صورت عدم پرداخت اقساط وام های قبلی تا خرداد ماه سال آینده، مهلت پرداخت را تمدید نمایند به این صورت که بعد از آخرین قسط وام، تاریخ قسط های معوق را معین نمایند.

مدیرعامل سازمان اقتصادی اسلامی تاکید نمود که این سازمان آمادگی دارد در صورت لزوم نسبت به تقویت اقتصادی صندوق های قرض الحسنه اقدام کند.

همچنین بانک مرکزی نیز با هدف مساعدت به واحدهای تولیدی، مصوبه تسهیل امهال بدهی های غیرجاری واحدهای تولیدی و نحوه امهال بدهی های غیرجاری این بنگاه های اقتصادی را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.

براساس این مصوبه موسسه اعتباری موظف است بنا به درخواست مشتری و در چارچوب ضوابط و مقررات موجود، مطالبات از واحدهای تولیدی را که تمام یا بخشی از آن غیرجاری شده است، برای یک بار و حداکثر به مدت پنج سال، با اخذ میزان 7.5 درصد از مانده بدهی و با دوره تنفس 5 ماهه امهال کند.

براساس آخرین آمار که امروز منتشر شد، تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور به 3 هزار و 513 نفر و فوت ناشی از آن به 107 نفر رسید و همچنین 739 نفر تا به امروز بهبود یافته اند.

591 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا از روز گذشته تا به امروز در کشور ثبت شده و مجموع مبتلایان قطعی بیماری کووید 19 تا امروز به 3 هزار و 513 نفر رسیده است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 3 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 798

به "پرداخت وام به متقاضیان و افرادی که احتیاج به درمان دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت وام به متقاضیان و افرادی که احتیاج به درمان دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید