پرداخت 1281 میلیارد تومان تسهیلات رونق فراوری به واحد های فراوریی

به گزارش سفر به تایلند، تهران (پانا) - رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان در چهارصد و بیست و ششمین جلسه کارگروه رونق فراوری استان بیان کرد از محل اعتبارات سال 99 مبلغ 1281 میلیارد تومان تسهیلات رونق فراوری به واحد های فراوریی گلستان پرداخت شده است.

پرداخت 1281 میلیارد تومان تسهیلات رونق فراوری به واحد های فراوریی

به گزارش وزارت صمت، حسین طلوعیان در چهارصد و بیست و ششمین جلسه کارگروه تسهیل و برطرف موانع فراوری استان گلستان که با حضور استاندار گلستان در محل سالن جلسات شهید رجایی استانداری گلستان برگزار گشت ، گفت : از محل اعتبارات رونق فراوری سال 99 یعنی از ابتدای مرداد ماه تا کنون درخواست تسهیلات 481 واحد فراوریی استان پس از تصویب در کارگروه تسهیل و برطرف موانع فراوری استان جهت دریافت بیش از 3458 میلیارد تومان تسهیلات رونق فراوری به بانک های عامل معرفی شده اند .

وی گفت: از کل واحد های معرفی شده به بانکها تعداد 238 واحد فراوریی استان 1281 میلیارد تومان تسهیلات رونق فراوری دریافت کرده اند و هم اکنون استان گلستان در پرداخت تسهیلات رونق فراوری پس از استانهای البرز ، سمنان ، زنجان و قزوین در صندلی پنجم کشور واقع شده است .

وی گفت: از محل اعتبارات تبصره 18 نیز از 92 درخواست مصوب شده جهت دریافت 723 میلیارد تومان ، تا به امروز به 29 واحد حدود 267 میلیارد تومان تسهیلات این بخش پرداخت شده است که استان در صندلی چهاردهم کشور قرار گرفته است .

به گفته وی، از محل اعتبارات بازسازی و نوسازی نیز تا به امروز درخواست تسهیلات 246 واحد فراوریی استان جهت دریافت 958 میلیارد تومان در کارگروه مصوب و جهت پرداخت به بانک های استان ارسال شده که 54 واحد 172 میلیارد تومان تسهیلات این بخش را دریافت کرده اند و گلستان در این بخش نیز پس از استانهای هرمزگان و البرز ، در رتبه سوم کشور واقع شده است .

لازم به ذکر است در این جلسه مسائل چند واحد فراوریی نیز آنالیز و تصمیمات لازم جهت برطرف موانع فراوری آنها اخذ گشت .

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 خرداد 1400 بروزرسانی: 1 خرداد 1400 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1587

به "پرداخت 1281 میلیارد تومان تسهیلات رونق فراوری به واحد های فراوریی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 1281 میلیارد تومان تسهیلات رونق فراوری به واحد های فراوریی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید