چنگال قانون بر همایش استرس اراک

به گزارش سفر به تایلند، شهرام اسلامی که با اتهام عناوین غیر مجاز دستگیر شده بود با قرار کفالت آزاد شد.

چنگال قانون بر همایش استرس اراک

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از اراک؛سخنرانی شهرام اسلامی در اراک که قرار بود در روز چهارشنبه 11 اردیبهشت برگزار گردد لغو و توسط نیروهای امنیتی تحت الحفظ به شعبه ششم بازپرسی استان مرکزی تحویل داده شد.

شهرام اسلامی بدعوت شهرداری اراک قصد سخنرانی در همایش آموزشی شهرداری اراک داشته است که براساس شکایت سازمان نظام روان استان اراک با حکم معاون دادستان عمومی و انقلاب استان مرکزی سخنرانی ایشان لغو و با تشکیل پرونده با موضوع استفاده از عناوین علمی در شعبه ششم بازپرسی و جلوگیری از فرار نامبرده و عدم دسترسی به وی تحت الحفظ به شعبه ششم بازپرسی دلالت و اعزام شد.

عباس صالحی معاون دادستان عمومی و انقلاب اراک گفت: شهرام اسلامی به اتهام استفاده از عناوین غیرمجاز علمی تفهیم اتهام و با قرار کفالت آزاد است.

صالحی اضافه نمود:براساس استعلام دانشگاه تهران و مستندات موجود شهرام اسلامی به علت استفاده از عناوین غیر مجاز علمی از حضور در همایش روانشناسی اراک منع شد و به شعبه ششم بازپرسی انتقال یافت که در حال حاضر با قرار کفالت آزاد است.

وی با اشاره به گزارشات ارسال شدت به مرجع قضایی در مورد این پرونده،گفت:با اعلام دانشگاه تهران مبنی بر رد اخذ هرگونه مدرک متهم از این دانشگاه بر ما محرز شد که شهرام اسلامی دارای مدرک مرتبط با روانشناسی نیست.

معاون دادستان عمومی و انقلاب اراک اعلام کرد:متهم نیز اقرار بر این امر داشته است که هیچ گونه مدرکی مرتبط با حوزه روانشناسی نداشته است.

لازم به ذکر است شهرام اسلامی جلسات متعددی را با موضوع مربوط به حوزه روانشناسی در نقاط مختلف برگزار می نموده که مستندات موجود نشان می دهد نامبرده هیچ گونه مدرکی در این خصوص نداشته است.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 185

به "چنگال قانون بر همایش استرس اراک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چنگال قانون بر همایش استرس اراک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید