کاروان ویژه حج تمتع جانبازان راهی سرزمین وحی می گردد

به گزارش سفر به تایلند، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده و گزارشات منتشر شده، کاروان ویژه حج تمتع جانبازان راهی سرزمین وحی می گردد.

کاروان ویژه حج تمتع جانبازان راهی سرزمین وحی می گردد

سید مستجاد حسینی، مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره اعزام کاروان ویژه جانبازان شرح داد: کاروان ویژه حج تمتع جانبازان با حضور 60 نفر از جانبازان معزز و همسران و همراهان این عزیزان در روز آدینه سوم تیر از تهران اعزام خواهند شد. این کاروان متشکل از 20 جانباز 70 درصد است که هر جانباز با یک همراه و یکی از بستگان به عنوان همراه به این مناسک اعزام خواهند شد.

وی اضافه کرد: در امسال جانباز متقاضی دارای شرایط حاد جسمی نیز داشتیم ولی این عزیزان به علت شرایط خاص پاندمی کووید 19 و شروط ابلاغی کشور عربستان مبنی بر ضرورت سلامت جسمی زائران و ابلاغ شرایط سنی زیر 65 سال نتوانستند در این کاروان حضور داشته باشند.

مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به شرایط ویژه کاروان جانبازان و ابعاد معنوی و اجتماعی حج به ویژه برای زائران جانباز اعلام کرد: با همکاری و مساعدت سازمان حج و زیارت پیش بینی های لازم برای برگزاری شایسته فعالیت های فرهنگی، تبلیغات محیطی، رسانه ای، امور امنیتی، پزشک و پزشکیار، اورژانس و مراقبت های ایمنی بهداشتی ویژه جانبازان، دوره های آموزشی ویژه همراهان و سایر شرکت کنندگان، امور پشتیبانی، ترابری و تمهید مقدمات اسکان مناسب، پذیرایی و تغذیه متناسب با ویژگی های جانبازان معزز اجرا شده است. ضمن اینکه اقدامات لازم در خصوص هتل محل اقامت این عزیزان در مکه مکرمه و مدینه منوره انجام شده است.

منبع: همگردی
انتشار: 29 تیر 1401 بروزرسانی: 29 تیر 1401 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 2070

به "کاروان ویژه حج تمتع جانبازان راهی سرزمین وحی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاروان ویژه حج تمتع جانبازان راهی سرزمین وحی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید