2 کانکس پلیس برای تامین امنیت دانشجویان در اطراف دانشگاه شریف نصب می گردد

به گزارش سفر به تایلند، در پی بروز ناامنی در خیابان های اطراف خوابگاه و دانشگاه شریف، نصب دو کانکس در نقاط پرتردد و ناامن اطراف دانشگاه در دستور کار نهاده شد که به صورت شبانه روزی فعال خواهد بود.

2 کانکس پلیس برای تامین امنیت دانشجویان در اطراف دانشگاه شریف نصب می گردد

پرستار مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاه خبرنگاران از نصب دو کانکس در خیابان های پرتردد اطراف این دانشگاه برای تامین امنیت اطلاع داد.

وی شرح داد: پس از طرح موضوع ناامنی در اطراف دانشگاه و خوابگاه در اسفند ماه سال گذشته، حل مشکل در اولویت دانشگاه نهاده شد و با توجه به اینکه هماهنگی ها در این زمینه زما ن بر است، مسئولان دانشگاه مصمم تر شدند که پیگیری ها زودتر به نتیجه رسد و کار انجام گردد.

پرستار گفت: در این رابطه جلساتی بین نیروی انتظامی، دانشگاه، حراست و شورای صنفی برگزار گردید و مقرر شد 2 کانکس در نقاط پرتردد و ناامن اطراف دانشگاه نصب گردد و به صورت شبانه روزی فعال باشند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه شریف اضافه کرد: این دو کانکس توسط دانشگاه تهیه و تحویل نیروی انتظامی شده است که در تقاطع خیابان اکبری و قاسمی و طرشت زیرگذر شیخ فضل الله در حال نصب هستند.

به گزارش فارس، اواخر سال گذشته، موضوع زورگیری و سرقت از دانشجویان شریف در خیابان های اطراف خوابگاه و دانشگاه رسانه ای شد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 236

به "2 کانکس پلیس برای تامین امنیت دانشجویان در اطراف دانشگاه شریف نصب می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 کانکس پلیس برای تامین امنیت دانشجویان در اطراف دانشگاه شریف نصب می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید