ابراز شرمساری کانادا از شرایط مردم بومی در این کشور

به گزارش سفر به تایلند، نخست وزیر کانادا طی سخنانی در مجمع عمومی سازمان ملل با انتقاد از شرایط نامناسب بومیان این کشور، گفت که کشورش به خاطر وجود چنین وضعی شرمنده است.

ابراز شرمساری کانادا از شرایط مردم بومی در این کشور

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی صباح، درحالیکه رهبران بسیاری از کشورهای حاضر در مجمع عمومی سازمان ملل در سخنرانی های خود از کوشش دولت های این کشورها برای زندگی مردم خود و همچنین رشد و توسعه خود سخن می گویند، جاستین ترودو نخست وزیر کانادا در سخرانی اخیر خود در سازمان ملل از شرایط ناگوار مردم بومی کانادا انتقاد نموده و دولت های این کشور از جمله دولت خود را به بی اعتنایی به شرایط مردم بومی این کشور متهم کرد.

بر اساس این گزارش، ترودو گفت: در مورد مردم بومی کانادا، تجربه نشان داده که آنها دچار تحقیر، بی اعتنایی و سوء استفاده در دوران دولت های مختلف در این کشور استفاده قرار گرفته و به حقوق آنها احترام گذاشته نشده است.

نخست وزیر کانادا همچنین این مساله را یکی از شکست های عظیم در تاریخ این کشور دانست و اضافه کرد: ما به شدت شرمنده هستیم. امروز، هنوز هم به حقوق بسیاری از مردم بومی (کانادا) احترام گذاشته نمی گردد.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 879

به "ابراز شرمساری کانادا از شرایط مردم بومی در این کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز شرمساری کانادا از شرایط مردم بومی در این کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید