اقدام پاری سن ژرمنی استقلال؛ خاتمه ماجرای ارسلان مطهری و آبی پوشان!

به گزارش سفر به تایلند، باشگاه استقلال در نهایت توانست مشکل ثبت قرارداد کاوه رضایی را برطرف کند.

اقدام پاری سن ژرمنی استقلال؛ خاتمه ماجرای ارسلان مطهری و آبی پوشان!

باشگاه استقلال پیش از بسته شدن پنجره جابجایی تابستانی با ارسال نامه به سازمان لیگ نام ارسلان مطهری را از لیست خارج کرد. این در حالیست که پیش از این گفته می شد این بازیکن به خاطر عدم توافق برای فسخ قرارداد در جمع آبی ها ماندنی شده است.

استقلال بر اساس قرارداد موجود، این اختیار را داشت که نام بازیکن را در لیست مازاد قرار بدهد و اکنون هم در حال فراهم کردن شرایط برای ثبت قرارداد کاوه رضایی است.

با این حال، چون بازیکن در لیست مازاد قرار گرفته باشگاه مکلف است تعهدات مالی خودش را انجام بدهد. ضمن اینکه در صورت عدم تمایل بازیکن، او می تواند بعد از بسته شدن پنجره تابستانی نیز قراردادش را طی توافق با باشگاه فسخ کند. در غیر این صورت بازیکن به تمریناتش در کنار تیم ادامه می دهد.

در حال حاضر باشگاه استقلال طی مکاتبه با سازمان لیگ نام ارسلان مطهری را از لیست خارج کرده و سازمان لیگ نیز این امر را پذیرفته است. تنها مورد بحث بین سازمان لیگ و باشگاه استقلال، مقدار پرداخت مطالبات مطهری است. البته در این بین، این نکته قابل توجه است؛ بازیکنی که در لیست مازاد قرار می گیرد نمی تواند پول چند فصل را مطالبه کند و تنها مطالبات یک فصل را دریافت خواهد کرد.

این اقدام پیش از این نیز از طریق باشگاه پاری سن ژرمن اجرا شده بود و در حالیکه این باشگاه چندین بازیکن مازاد داشت آن ها را از لیست خودش خارج کرده بود، اما حقوقشان را پرداخت می کرد.

به این ترتیب در حال حاضر باشگاه استقلال یک جای خالی در لیست خودش دارد و مسئله ای برای ثبت قرارداد کاوه رضایی که بازیکن آزاد محسوب می شود، نیست.

منبع: فرارو
انتشار: 3 شهریور 1401 بروزرسانی: 3 شهریور 1401 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 2099

به "اقدام پاری سن ژرمنی استقلال؛ خاتمه ماجرای ارسلان مطهری و آبی پوشان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام پاری سن ژرمنی استقلال؛ خاتمه ماجرای ارسلان مطهری و آبی پوشان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید