اپل یک کیبورد عجیب به بازار عرضه کرد!

به گزارش سفر به تایلند، زومیت نوشت: اپل درصدد است تا با عرضه نسخه ای بهتر و محکم تر از مجیک کیبورد، آیپد پروهای OLED را بیش ازپیش به لپ تاپ ها شبیه کند.

اپل یک کیبورد عجیب به بازار عرضه کرد!

اپل قصد دارد تا آیپد پرو را هرچه بیشتر شبیه به لپ تاپ کند؛ این شرکت می خواهد تا همراه عرضه مدل های OLED آیپد پرو، نسخه ای بازطراحی شده از مجیک کیبوردرا عرضه کند. کوپرتینویی ها از زمان معرفی آیپد، آن را به عنوان جایگزین لپ تاپ های مرسوم معرفی می کردند؛ اما تا به امروز محدودیت های مختلف از جمله خود سیستم عامل iPadOS از تحقق این رؤیا جلوگیری کرده اند.

به گزارش مارک گرمن از خبرگزاری بلومبرگ، مدل های OLED آیپد پرو در نیمه اول 2024 عرضه خواهند شد و در کنار آن ها، دو نسخه متفاوت از آیپد ایر معرفی می شوند که یکی از آن ها صفحه نمایشی 12.9 اینچی دارد. هم چنین به عقیده گرمن، اپل با پرده برداری از نسخه ای بازطراحی شده از مجیک کیبورد برای مدل های پرو، تجربه استفاده از آن ها را به لپ تاپ ها نزدیک تر خواهد

هرچند این تحلیلگر نام آشنا از جزئیات طراحی مجیک کیبورد نو حرفی به میان نیاورد؛ اما گفته شده که به لطف استفاده از فریم آلومینیومی، تا حد بسیار زیادی محکم تر خواهد بود. معلوم نیست که استفاده از متریال باکیفیت تر، بهانه ای برای افزایش قیمت این وسیه جانبی گران به دست اپل می دهد یا نه.

پیش تر شایعه شده بود که قیمت تبلت اپل آیپد پرو مجهز به صفحه نمایش OLED، حدود 1800 دلار خواهد بود؛ پس از دست به دست هم دادن این میزان بالا با قیمت مجیک کیبورد نو، بعید نیست خریداران این دو مجبور به پرداخت هزینه ای بیشتر از قیمت مک بوک پرو M3 بشوند. البته تا زمان اظهار نظر خود اپل، این اطلاعات جز برآورد نیستند.

غول آمریکایی صنعت فناوری در کنار مدل های نو تبلت اپل از نسل سوم اپل پنسل نیز رونمایی خواهد کرد؛ انتظار می رود این نسخه همچون اپل پنسل مقرون به صرفه ای که ماه گذشته معرفی گشت، به USB-C مجهز شود. هنوز از طراحی نهایی آن و هم چنین قابلیت های نو احتمالی اپل پنسل نسل سوم خبری در دست نیست.

آیپد پروهای OLED و مجیک کیبورد بازطراحی شده و اپل پنسل 3 در مارس 2024 (اسفند 1402 و فروردین 1403) عرضه خواهند شد. در ادامه گزارش بلومبرگ، به برنامه های اپل درباره عرضه آیپد مینی 6 و آیپد 11 در نیمه دوم 2024 و هم چنین نسخه هایی پایین رده و میان رده از ایرپاد مجهز به USB-C اشاره شده است.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 17 آذر 1402 بروزرسانی: 17 آذر 1402 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 2275

به "اپل یک کیبورد عجیب به بازار عرضه کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل یک کیبورد عجیب به بازار عرضه کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید