بارش باران همراه با رعد و برق در استان های ساحلی دریای خزر، آسمان پایتخت کمی ابری است

به گزارش سفر به تایلند، از بعدازظهر امروز با عبور امواج تراز میانی جو برای استان های ساحلی دریای خزر بارش باران، وزش باد شدید و کاهش دما پیش بینی می گردد.

بارش باران همراه با رعد و برق در استان های ساحلی دریای خزر، آسمان پایتخت کمی ابری است

به گزارش خبرنگار ، براساس خروجی آخرین مدل های پیش یابی هواشناسی، از بعدازظهر امروز و طی روز یکشنبه با عبور امواج تراز میانی جو و شمالی شدن جریان های روی دریای خزر، بارش باران گاهی رعد و برق، وزش باد شدید و کاهش دما حدود 4 تا 6 درجه بر روی استان های ساحلی دریای خزر و اردبیل پیش بینی می گردد که با مواج شدن دریای خزر همراه خواهد بود.

همچنین طی این مدت در بعضی نقاط غرب و شمال غرب کشور در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کرسدتان، زنجان، کرمانشاه و شمال همدان و بتدریج در روز یکشنبه تا اوایل وقت روز دوشنبه دامنه های جنوبی البرز در استان های قزوین، البرز، تهران، شمال سمنان و خراسان شمالی و همچنین در دامنه های زاگرس مرکزی واقع در استان های مرکزی، ایلام، لرستان، غرب اصفهان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می گردد.

روز دوشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و بعضی مناطق استان های تهران، سمنان، البرز، قم، اصفهان، مرکزی، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، فارس و شرق خوزستان بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد انتظار می رود.

امروز در بعضی نقاط استان های هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب فارس و در روز یکشنبه برای جنوب و غرب فارس رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید روی می دهد. از بعدازظهر یکشنبه و طی روز دوشنبه برای پاره ای از مناطق شرق کشور بویژه منطقه زابل وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 460

به "بارش باران همراه با رعد و برق در استان های ساحلی دریای خزر، آسمان پایتخت کمی ابری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش باران همراه با رعد و برق در استان های ساحلی دریای خزر، آسمان پایتخت کمی ابری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید