برخی مدیران برای دریافت بودجه تلاشی نکردند

به گزارش سفر به تایلند، به گزارش خبرنگاران، سید موسی خادمی شامگاه شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان با اشاره به اینکه سال جاری اعلام شده که اعتباری که جذب نشود قابل تبدیل به نقد نیست، گفت: در این راستا اگر کسی نتواند اعتباری از بودجه جذب کند استان نمی تواند در این زمینه ورود پیدا کند و از دست استان خارج است.

برخی مدیران برای دریافت بودجه تلاشی نکردند

وی با تاکید بر اینکه مدیران کوشش نمایند که همه اعتبار در استان جذب گردد، مطرح کرد: البته ما اجازه نمی دهیم پولی از استان خارج گردد و اگر احساس کنیم اعتبار از سوی دستگاهی تا چند روز آینده جذب نشد، سریع آن را جابجا می کنیم و به دستگاههای دیگر پرداخت می کنیم، چرا که دستگاههایی در استان وجود دارد که تا چندین برابر می توانند اعتبار جذب نمایند.

استاندار لرستان، توضیح داد: ما با مازاد پول در استان روبرو نیستیم، ما کلی مشکل و پروژه بدون پول داریم، بی توجهی برخی از دوستان به ضوابط و مقررات در دستگاه موجب مشکل ایجاد می نماید و امیدواریم مانند سال قبل که در بحث اوراق، استان لرستان، جزء استان هایی بود که بهتر از همه عمل کرد، سال جاری نیز این امر صورت گیرد.

خادمی با بیان اینکه ممکن بوده که فرج هایی گگردده گردد و دنبال آن باشند، اما ما باید کار خود را انجام دهیم که کارمان به اگر و مگر های بعد وصل نگردد، گفت: علیرغم همه مشکلاتی که در بودجه سال جاری نسبت به سال قبل وجود داشت کوششی صورت گرفت تا بخش عمده ای از خواسته های استان در بودجه دیده گردد.

وی، بیان داشت: در این راستا ردیف اغلب طرح های استان پایدار شد و با وجود محدودیت های موجود چند طرح جدید به طرح ها و ردیف های قبلی استان اضافه شد.

استاندار لرستان در ادامه با تقدیر از کوشش ها و اقدامات انجام شده از سوی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان برای دریافت سهم استان بودجه، گفت: همچنین مدیر کل راه و شهرسازی نیز در این زمینه اقدامات مطلوبی انجام داده است.

خادمی با بیان اینکه برخی از مدیران در این زمینه کمتر پیدایشان شد و پیگیری هم نکردند، گفت: بقیه مدیران اگر پیگیری نموده اند، خیلی آن را ندیدیدم و کوشش را در برخی از مدیران کمتر دیدم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 98

به "برخی مدیران برای دریافت بودجه تلاشی نکردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخی مدیران برای دریافت بودجه تلاشی نکردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید