جایزه مجلس اروپا به نماینده آلمان در اسکار رسید

به گزارش سفر به تایلند، فیلم تونی اردمن در ادامه پیروزیت های بین المللی خود پیروز به کسب جایزه لوکس پالمان اروپا شد.

جایزه مجلس اروپا به نماینده آلمان در اسکار رسید

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با قیمت تورهای مسافرتی ایتالیا همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم تونی اردمن ساخته مارن اِده که اولین بار در جشنواره کن سال 2016 رونمایی شد و سال جاری یکی از شانس های مهم اسکار خارجی به نمایندگی از سینمای آلمان است، پیروز به کسب جایزه بهترین جوایز لوکس مجلس اروپا شد.

فیلم های چشمانم را که بازمی کنم به کارگردانی لیلا بوزید (فرانسه، تونس، بلژیک، امارات)، یک داستان عاشقانه سوری ساخته شین مک آلیستر (انگلیس)، نامه هایی از جنگ به کارگردانی ایوو فریرا (پرتغال)، یک جنگ از توبیاس ویندهولم (دانمارک)، چیزهایی که می آید ساخته میا هنسن لاو (فرانسه، آلمان)، شبیه دیوانه ساخته پائولو ویرزی (ایتالیا، فرانسه)، زندگی من به عنوان یک کدو سبز به کارگردانی کلود باراس (سوئیس، فرانسه)، سیرانوادا از کریس پویو (رومانی، فرانسه) و سان تَن به کارگردانی آرگریس پاپادیمیتروپولوس (آلمان، گرجستان) دیگر فینالیست های جایزه لوکس در سال 2016 بودند.

فیلم تونی اردمن که درباره پدری است که برای احیای رابطه خود با دخترش، شوخی فریبنده ای را با او شروع می نماید، سال جاری در پنج بخش شامل بهترین فیلم، کارگردانی، فیلمنامه و بهترین بازیگر مرد و زن نامزد جوایز فیلم اروپا نیز است. این کمدی درام علاوه بر کسب جایزه فیپرشی (انجمن بین المللی منتقدین) از جشنواره کن، تا به امروز جوایز دیگری از جمله عنوان بهترین فیلم جشنواره بین المللی فیلم بروکسل و جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران جشنواره فیلم سویل اسپانیا را دریافت نموده است.

سال گذشته فیلم موستانگ (اسب وحشی) محصول مشترک فرانسه-ترکیه ساخته دنیز غمزه ازغوان جایزه بهترین فیلم جوایز لوکس مجلس اروپا را کسب کرد.

جایزه فیلم لوکس مجلس اروپا به ارزش 130 هزار دلار از سال 2007 برای تقدیر از بهترین فیلم که تنوع فرهنگی و ارزش های اروپا را به تصویر کشیده باشد، راه اندازی شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 660

به "جایزه مجلس اروپا به نماینده آلمان در اسکار رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایزه مجلس اروپا به نماینده آلمان در اسکار رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید