روایت وحید شمسایی از ابتلایش به بیماری کرونا

به گزارش سفر به تایلند، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند می گوید شرایط سختی را در روزهای ابتلا به بیماری کرونا پشت سر گذاشته است.

روایت وحید شمسایی از ابتلایش به بیماری کرونا

وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص ابتلایش به بیماری کرونا گفت: در این یک سال و چند ماهی که از این بیماری می گذرد، کرونا نگرفته بودم. همواره هم مردم را به رعایت پروتکل های بهداشتی دعوت می کردم اما یک روز قبل از اینکه کرونا بگیرم در یک برنامه تلویزیونی شرکت کردم و موضوع به کرونا کشیده شده و گفتم خدا را شکر این بیماری را نگرفتم که انگار خودم را چشم زدم و هم خودم و هم خانواده ام به این بیماری مبتلا شدیم.

وی اضافه کرد: تا کسی این بیماری را نگیرد نمی تواند حس کند که چقدر سخت است. با وجود اینکه 11 روز از ابتلای من گذشته هنوز شرایط خوبی ندارم. من چند روز بسیار سخت و عجیب را پشت سر گذاشتم. سال ها مصدومیت یا بیماری های مختلفی را تجربه نموده بودم اما سر دردها و بدن دردهایی که تا به امروز تجربه ننموده بودم را حس کردم و خدا یاری کرد که از این بیماری جان سالم به در بردم. فکرش را نمی کردم که اینقدر سخت باشد.

شمسایی در خصوص اینکه آیا ریه هایش هم درگیر شده بود گفت: روز دوم تست دادم و خوشبختانه ریه هایم چندان درگیر نشده بود. این بیماری انگار با شما شطرنج بازی می نماید. تازه شب که می خواهی بخوابی دردها آغاز می گردد و چون آنژیو قلب نموده بودم یا زانویم را عمل نموده بودم کمی هم سینوس هایم مشکل دارد و دردها به سراغ این قسمتها می رفتند.

وی در خصوص اینکه آیا پروتکل های بهداشتی را رعایت می کرد، گفت: من خیلی دقت می کردم و حتی در اصفهان هر چند روز یکبار تست می دادیم و هم در سالن و رختکن کنترل همه چیز را داشتیم. واقعاً نمی دانم که چه طور شد به کرونا مبتلا شدم و امیدوارم که همه مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند تا به این بیماری سخت دچار نشوند.

سرمربی گیتی پسند در خصوص اینکه چه زمانی می تواند تیمش را همراهی کند، گفت: پیش از بازی هفته چهارم مقابل سن ایچ ساوه تست مجدد خواهم داد و فکر می کنم جوابش منفی گردد و ان شاءالله قادر به همراهی تیم گیتی پسند خواهم بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 فروردین 1400 بروزرسانی: 31 فروردین 1400 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1532

به "روایت وحید شمسایی از ابتلایش به بیماری کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت وحید شمسایی از ابتلایش به بیماری کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید