رونمایی از لگوی نهایی کرمانشاه 2020 و تیزر سریال نون خ 2

به گزارش سفر به تایلند، خبرنگاران/کرمانشاه در مراسم افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، از لگوی نهایی رویداد بین المللی گردشگری روستایی کرمانشاه 2020 و تیزر سریال نون. خ با حضور وزیر میراث فرهنگی و استاندار کرمانشاه رونمایی شد.

رونمایی از لگوی نهایی کرمانشاه 2020 و تیزر سریال نون خ 2

علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی در حاشیه برگزاری این مراسم در جمع خبرنگاران، گردشگران را برای بازدید از جاذبه های گردشگری کرمانشاه در ایام نوروز دعوت کرد و گفت: این استان دارای تنوع غذایی غنی، شیرینی های خوشمزه و آب وهوای بی نظیری است که گردشگران را به سوی خود جذب می کند.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی کرمانشاه، مونسان شرح داد: با توجه به اقداماتی که استانداری و اداره کل میراث فرهنگی استان انجام داده اند، تعداد اقامتگاه های بوم گردی نیز افزایش یافته و نباید این تجربه بی نظیر را از دست داد.

وزیر میراث فرهنگی د رادامه به میزبانی کرمانشاه در رویداد جهانی گردشگری روستایی 2020 اشاره کرد و افزود: سال آینده میزبان سازمان جهانی گردشگری در کرمانشاه هستیم و رویداد بسیار مهمی در حوزه گردشگری روستایی، طبیعت گردی و اکوتوریسم در این استان برگزار می شود.

امید قادری مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه نیز در این مراسم به حضور فعال استان کرمانشاه در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران اشاره کرد و گفت: رونمایی از لگوی کرمانشاه 2020 یکی از برنامه های مهم میراث فرهنگی استان در این نمایشگاه بود، چراکه از این فرصت استفاده کردیم تا کرمانشاه 2020 را به همه مردم ایران معرفی کنیم.

قادری به رونمایی از تیزر سریال نون خ 2 هم در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این سریال در 25 قسمت در ماه مبارک رمضان با رویکرد معرفی جاذبه های گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه از شبکه یک پخش می شود و فرصتی را برای جذب گردشگران به کرمانشاه فراهم خواهد کرد.

وی در پایان از سفر وزیر میراث فرهنگی به کرمانشاه در یک ماه آینده خبرداد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 767

به "رونمایی از لگوی نهایی کرمانشاه 2020 و تیزر سریال نون خ 2" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از لگوی نهایی کرمانشاه 2020 و تیزر سریال نون خ 2"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید