سریال و پخش خانگی

تور دبی ارزان: پرواز اکونومی هواپیمایی قطر بهتر است یا امارات؟

مقایسه پرواز اکونومی هواپیمایی قطر با اماراتهر مسافری که بلیط هواپیما خریداری می نماید دوست دارد تجربه ای با کیفیت و لذتبخش از سفر داشته باشد؛ به همین علت نام شرکت هواپیمایی در هنگام انتخاب بلیط هواپیما اهمیت بالایی پیدا می نماید. بسیاری از ایرلاین...

29 خرداد 1401

طراحی مدرن ویلا: کارزاری برای توقف ساخت و ساز در محوطه باغ عفیف آباد راه اندازی شد

ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، کارزاری برای توقف ساخت و ساز در محوطه باغ عفیف آباد راه اندازی شد.

12 خرداد 1401

دو خودروی برقی که حمل و نقل زوریخ را متحول خواهند کرد

دو خودروی برقی به نام های بیکار و مایکرولینو، آخرین مراحل آزمایشات خود را در زوریخ می گذرانند و هدف از تولید آن ها، کاهش ترافیک و آلودگی هوا است.

21 فروردین 1401

شخصیت یوسف با توانمندی امین حیایی ساخته شد

تهران (پانا) - تهیه کننده برف آخر درباره اختلاف با علیخانی و امین حیایی در مقام سرمایه گذاری خاطرنشان کرد نمی دانم این حرف ها از کجا می آید، امین حیایی از ابتدا بازیگر فیلم بود، احسان هم به دلیل مشغله نتوانست تهیه کننده باشد، ما هیچ اختلافی با هم نداریم.

29 اسفند 1400

اولین حضور تلویزیونی بانیپال شومون در نوار زرد 2

تهران (پانا) - فصل دوم سریال پلیسی- معمایی نوار زرد که از 18 دی ماه روانه آنتن شبکه دو سیما می گردد اولین تجربه تلویزیونی بانیپال شومون در سیماست.

10 اسفند 1400

طلاق مهدی پاکدل و رعنا آزادی جدی شد ، پای یکی در میان است !

خبرنگاران: خبر جدایی مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور در فضای مجازی منتشر شده است .اما تا این لحظه خبر جدایی این دو بازیگر مطرح تنها در حد حدس و گمان است و به صورت علنی این موضوع اعلام نشده است.

27 بهمن 1400

با این ویتامین ها راحت تر بخوابیم

گاهی سیکل خواب بدن ما به علت تغذیه نادرستی که در طول روز داریم، به هم می ریزد. بدن ما فقط در صورتی می تواند عملکرد درستی داشته باشد که رژیم غذایی مان سالم و کافی باشد. در این مطلب در خصوص ویتامین ها و املاحی صحبت می کنیم که می توانند کمکتان نمایند خواب...

17 آبان 1400

خودرو ژیان 73 ساله شد ، تاریخ فراوری قوطی حلبی با هندلینگ عالی در ایران

خیلی ها در ایران از سواری با خودرو ژیان لذت برده اند؛ خودرویی جمع و جور با هندلینگ شگفت آور. این محصول سیتروئن 73 ساله شده است. بیایید تاریخ فراوری این قوطی حلبی را در ایران مرور کنیم.

6 شهریور 1400

10 شخصیت برتر انیمه شیطان کش از بدترین تا بهترین

بدون اغراق، شیطان کش به یکی از مهم ترین انیمه های دنیا در یکی، دو سال اخیر تبدیل شده است. دنباله سینمایی این انیمه تماشایی همین امسال منتشر شد و پرفروش ترین انیمه تاریخ شد. همین الان هم از نظر فروش با دیگر فیلم های مطرح دنیا در حال رقابت است. شیطان کش داستان...

13 تیر 1400

زندگی پس از حبس

مجموعه مستند داستانی خط باریک قرمز درباره یک گروه مجرم نوجوان در کانون اصلاح و تربیت است که با ورود چند مربی نمایشی تصمیم می گیرند ناگفته های خودرا از زندگی به وسیله نمایش یا نمایشی بازگو نمایند.

3 تیر 1400

بازیگران سینما و تلویزیون به همراه پدرانشان

تعدادی از بازیگران سینما و تلویزیون به همراه پدرانشان را در ادامه می بینید.

20 خرداد 1400

اوضاع بازیگر سریال ولایت عشق در ایام کرونایی

بازیگر سریال ولایت عشق گفت: بدون شک هر واکسنی که جواب دهد را می زنم و اگر واکسن ایرانی عملکرد خوبی داشته باشد چرا سراغ نسخه خارجی بروم، ما متخصصان عظیم و متبحری داریم که قطعا می توانند بهترین نمونه واکسن را فراوری نمایند.

29 اردیبهشت 1400

سریال محرم شبکه دو جلوی دوربین رفت

تهران (پانا) - سریال در کنار پروانه ها به کارگردانی داریوش یاری و تهیه کنندگی بهروز مفید در شهریار جلوی دوربین رفت.

21 اردیبهشت 1400

ابتلای پیغام دهکردی به کرونا

پیغام دهکردی که این روزها مشغول نقش آفرینی در یک مجموعه تلویزیونی بود، به کرونا مبتلا شد.

9 اردیبهشت 1400

پایان موقت سریال گاندو در قسمت سیزدهم، ادامه پخش پس از انتخابات خبرنگاران

مجتبی امینی تهیه کننده سریال گاندو به ارائه توضیحاتی درباره نحوه پخش فصل دوم این سریال با انتها تعطیلات نوروزی پرداخت.

8 اردیبهشت 1400

پارسا پیروزفر، اولین بازیگر پروژه محمد کارت

سینما ایده آل/ در حالی که این روزها پروژه های نمایش خانگی بسیاری پیش تولید و یا فیلمبرداری خود را در سکوت خبری شروع کرده اند، محمد کارت هم مقدمات اولین پروژه نمایش خانگی خود را با نام موقت یاغی شروع کرده و در اولین گام پارسا پیروزفر را برای ایفای نقش در...

3 فروردین 1400

روزهای سخت علی انصاریان در بیمارستان، آخرین شرایط بازیکن سرخابی

به گزارش خبرنگاران، علی انصاریان پیشکسوت فوتبال ایران که پس از کنار گذاشتن فوتبالش به بازیگری روی آورد و در چند فیلم و سریال نیز نقش آفرینی کرد، به دلیل ابتلا به کرونا چند روزی است که در بیمارستان بستری شده و تحت مراقبت های ویژه قرار گرفته است.

6 اسفند 1399

متن شعر مدار صفر درجه (وقتی گریبان عدم) از افشین یداللهی

شعر مدار صفر درجه که با نام های وقتی گریبان عدم و من عاشق چشمت شدم نیز شناخته می شود، سروده افشین یداللهی است. علیرضا قربانی مدار صفر درجه را برای فیلمی به همین نام اجرا کرده است. متن شعر وقتی گریبان عدم را در خبرنگاران بخوانید....

16 بهمن 1399

گرگم و گله می برم جایزه جشنواره انیمیشن ترکیه را هم از آن خود کرد

تهران (پانا) - پویانمایی گرگم و گله می برم به کارگردانی امیرهوشنگ تعیین برنده جایزه بهترین فیلم از هشتمین جشنواره بین المللی انیمیشن کان لندیران لار Canlandiranlar کشور ترکیه شد.

2 آذر 1399

ادبیات رضوی به جای این که جریان باشد، جرقه است

سعید تشکری، نویسنده، کارگردان و رمان نویس در گفت وگو با خبرنگاران درباره انعکاس زندگی و شهادت امام رضا(ع) در ادبیات داستانی ما اظهار کرد: من فکر می کنم اگر بحث جدی در باب چگونگی شکل گیری ادبیات رضوی صورت بگیرد در آن زمان است که می توانیم به جایگاه این...

28 آبان 1399
تعداد: (39)