شرط ستاره ملی پوش برای پیوستن به پرسپولیس ، ین بازیکن تمایل زیادی برای پیوستن به استقلال ندارد

به گزارش سفر به تایلند، دروازه بان تیم طرفدار که این روزها تیم های زیادی را خواستار خود می بیند برای انتخاب جدیدش شرط جالبی دارد.

شرط ستاره ملی پوش برای پیوستن به پرسپولیس ، ین بازیکن تمایل زیادی برای پیوستن به استقلال ندارد

به گزارش خبرنگاران، با جدایی احمد گوهری از پرسپولیس، مدیران این باشگاه در پی جذب یک دروازه بان زیر 23 سال رفتند تا علاوه بر پر کردن جای گوهری، سهمیه بالای 23 سال خود را پر نکنند.

در همین رابطه مذاکرات با محمدرضا خالدآبادی دروازه بان تیم طرفدار شروع شد و حتی 2 نفر از باشگاه پرسپولیس به باشگاه طرفدار رفتند تا مذاکرات جدی برای جذب این دروازه بان انجام دهند.

باشگاه طرفدار مبلغ 11 میلیارد تومان برای رضایتنامه خالدآبادی بیان کرد اما باشگاه پرسپولیس اعلام نموده حاضر است 8 میلیارد تومان برای دریافت رضایتنامه این بازیکن هزینه کند.

این در حالی است که باشگاه استقلال به عنوان یکی از مشتریان جدی این دروازه بان اعلام نموده که با پرداخت 11 میلیارد تومان برای رضایت نامه خالدآبادی مسئله ای ندارد اما به نظر می رسد این بازیکن تمایل زیادی برای پیوستن به تیم استقلال ندارد.

از طرف دیگر باشگاه پیکان هم وارد این رقابت شده و می خواهد خالدآبادی را جذب کند. پیکانی ها که سامان فلاح را به گل گهر فروختند با پول فروش این بازیکن، هزینه رضایتنامه خالدآبادی را به باشگاه طرفدار پرداخت خواهند کرد.

خالدآبادی البته علاقه دارد به تیمی برود که فرصت بازی کردن داشته باشد و احتمالا حضور در پرسپولیس و استقلال این فرصت را از این دروازه بان بگیرد. به همین دلیل پیکان که قول فیکس بودن به خالدآبادی داده حالا از شانس بیشتری برای جذب این دروازه بان جوان برخورددار است.

خالدآبادی به زودی تیم نو خود را معرفی خواهد نمود و باید دید او راهی چه تیمی خواهد شد اما چیزی که معین است این است که پرسپولیس شانس زیادی برای جذب این دروازه بان در شرایط فعلی ندارد!

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 تیر 1402 بروزرسانی: 28 تیر 1402 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 2244

به "شرط ستاره ملی پوش برای پیوستن به پرسپولیس ، ین بازیکن تمایل زیادی برای پیوستن به استقلال ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط ستاره ملی پوش برای پیوستن به پرسپولیس ، ین بازیکن تمایل زیادی برای پیوستن به استقلال ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید