طرح اقدام ملی مسکن تا یکشنبه نهایی می گردد

به گزارش سفر به تایلند، به گزارش خبرنگاران، اقبال شاکری با اشاره به تهیه طرح اقدام ملی مسکن در مجلس و راه های گوناگون برای تامین اقتصادی این طرح اعلام کرد: مجلس به منظور ساماندهی بازار مسکن طرح جامع و پکیج خوبی را آماده نموده است. ان شاالله تا یکشنبه هفته آینده این طرح نهایی شده و ارائه می گردد.

طرح اقدام ملی مسکن تا یکشنبه نهایی می گردد

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

وی اظهار کرد: یکی از مباحث مهم این طرح بحث تامین اقتصادی آن است که از هفته گذشته تا به امروز راه های مختلفی پیشنهاد شده است ولی هنوز نهایی نشده است. ما به دنبال ترکیب هر دو راه یعنی هم مشخص ردیف اعتباری و هم بهره گیری از بازار سرمایه برای تامین اقتصادی این طرح هستیم.

نماینده مردم تهران در مجلس توضیح داد: دغدغه ما دهک های پایین جامعه است و منبع اقتصادی باید به گونه ای مشخص گردد که کم ترین فشار به اقشار ضعیف جامعه وارد گردد. اقشار کم توان جامعه باید توانایی پرداخت اقساط را داشته باشند.

وی تاکید نمود: هرچه از تهران به شهرهای کوچک می رویم توان اقتصادی مردم کم تر می گردد و تسهیلات باید نرخ پایینی داشته باشند. این طرح برای ساخت یک میلیون مسکن در سال تهیه شده و ان شاالله تا روز یکشنبه بحث تامین اقتصادی آن نیز نهایی می گردد.

منبع: ایسنا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 982

به "طرح اقدام ملی مسکن تا یکشنبه نهایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح اقدام ملی مسکن تا یکشنبه نهایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید