طرح اقتصادی هنگفت کمیسیون اروپا برای یاری به اعضای آسیب دیده از ویروس

به گزارش سفر به تایلند، به گزارش خبرنگاران به نقل از یورو نیوز، اورزولا فون در لاین گفت که کمیسیون اروپا طرحی برای یاری به خطرات ناشی از بیکاری و حمایت از مشاغل در کشورهای عضو اتحادیه اروپا با نام SURE، اطمینان، راه اندازی نموده است.

طرح اقتصادی هنگفت کمیسیون اروپا برای یاری به اعضای آسیب دیده از ویروس

با ما سفر کنید و با تور دور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

رئیس کمیسیون اروپا در پیغام ویدئویی که در صفحه توئیتر منتشر شد این طرح را نماد عملی همبستگی اروپایی دانست. به گفته این سیاستمدار آلمانی طرح جدید قادر است میلیون ها شغل در خطر را در ارووپا نجات دهد. فون در لاین اظهار امیدواری کرد که طرح جدید اجازه خاموشی را به موتور اقتصاد اروپا نخواهدداد.

کمیسیون اروپا با انتشار بیانیه ای در تأیید سخنان اورزولا فون درلاین، خاطرنشان کرد که پروژه SURE در کوتاه مدت به سرعت به صاحبان مشاغل ریسک پذیر یاری خواهدکرد. یاری ها به کشورهای عضو اتحادیه اروپا با توجه به درآمد ناخالص داخلی و هم چنین میزان ضرر و زیان ناشی از شیوع ویروس کرونا اهدا خواهد شد. به ایتالیا و اسپانیا در این طرح نگاه ویژه ای خواهد شد.

کمیسیون اروپایی بودجه دهها میلیارد یورویی برای این کار در نظرگرفته است. این بودجه قرار است هم به یاری مشاغل در خطر بیاید و هم یاری یار کشورهایی باشد که ضربه و ضرر زیادی بدلیل قرنطینه طولانی متوجه شان شده است.

با این حال رئیس کمیسیون اروپا در سخنان خود تاکید نمود که یاری های مالی تنها می تواند بطور موقت ناجی رکود مالی باشد و کشورهای عضو باید برای خروج احتمالی از بحران مالی ناشی از شیوع کرونا کوشش بیشتری داشته باشند.

پیش تر در میانه های بحران کرونا، در اوایل ماه مارس، تیری برتون، کمیسر صنایع و مسئول بازار داخلی اتحادیه اروپا اعلام نموده بود بی تردید اروپا با یک رکود مالی شدید در ماه های آینده روبرو خواهد شد. به گفته کمیسر فرانسوی اتحادیه اروپا، پیش از بحران کرونا تحلیلگران انتظار رشد کمتر از دو درصدی اقتصاد قاره را پیش بینی نموده بودند و حالا دست کم انتظار رکود بین دو تا سه درصدی در ماه های آینده وجود خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 866

به "طرح اقتصادی هنگفت کمیسیون اروپا برای یاری به اعضای آسیب دیده از ویروس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح اقتصادی هنگفت کمیسیون اروپا برای یاری به اعضای آسیب دیده از ویروس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید