ناکامی بی سابقه رونالدو در نتیجه شکست یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا، بوفون هم در حسرت یک رکورد ماند

به گزارش سفر به تایلند، باخت بانوی پیر در فینال جام حذفی ایتالیا سبب شد که یک ناکامی بی سابقه در کارنامه دوران بازیگری او به ثبت برسد.

ناکامی بی سابقه رونالدو در نتیجه شکست یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا، بوفون هم در حسرت یک رکورد ماند

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، شکست شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال یوونتوس مقابل ناپولی در ضربات پنالتی فینال جام حذفی ایتالیا، سبب شد که کریستیانو رونالدو برای اولین بار در تمام دوران بازیگری اش در رده باشگاهی، دو شکست متوالی در فینال ها را تجربه کند.

رونالدو و یارانش در یووه، ماه دسامبر سال 2019 در سوپرجام ایتالیا با نتیجه 3 بر یک مغلوب لاتزیو شدند و شب گذشته هم داستانی مشابه برای آنها رخ داد و مغلوب تیم تحت راهنمایی جنارو گتوسو شدند. چیزی که این باخت را برای رونالدو تلخ تر می کرد این بود که او حتی فرصت زدن پنالتی اش را هم به دست نیاورد چرا که دو تن از هم تیمی هایش قبل از او ضربات شان را هدر دادند.

شکست یوونتوس مقابل ناپولی اما تنها کارنامه رونالدو را خراب نکرد چرا که این باخت جان لوئیجی بوفون دروازه بان تیم را هم از رسیدن به رکورد روبرتو مانچینی (سرمربی حال حاضر تیم ملی ایتالیا) به عنوان دارنده شش قهرمانی در جام حذفی ایتالیا بازماند.

رونالدو در دو فصلی که در یوونتوس حضور داشته، 77 بازی رسمی انجام داده و 53 گل به ثمر رسانده است اما او با این تیم تنها اسکودتوی 19-2018 و سوپرجام ایتالیا در همان فصل را کسب نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 974

به "ناکامی بی سابقه رونالدو در نتیجه شکست یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا، بوفون هم در حسرت یک رکورد ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناکامی بی سابقه رونالدو در نتیجه شکست یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا، بوفون هم در حسرت یک رکورد ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید