کفپوش مناسب راهرو منزل

به گزارش سفر به تایلند، راهرو یا ورودی یکی از مهم ترین بخش های خانه است که دکوراسیون آن بسیار حائز اهمیت می باشد. همانطور که می دانید در طراحی دکوراسیون موارد زیادی مورد توجه قرار می گیرند که هر کدام به سهم خود نقش بسزایی در زیباسازی فضا ایفا می نمایند. راهرو اولین جایی است که میهمانان در بدو ورود به منزل با آن مواجهه می شوند، از این رو باید در نگاه اول از نظر بصری تاثیرگذار باشد. راهرو ورودی بخشی از خانه است که افراد را به سمت سایر اتاق ها هدایت می نماید، پس دکوراسیون آن باید با دکوراسیون سایر قسمت ها همخوانی داشته باشد. زیباسازی و طراحی راهرو منزل با استفاده از یکسری ایده ها و راهکارها صورت می گیرد، بنابراین باید خلاق بوده و ایده های کاربردی و موثر را اجرا نمود. همانطور که می دانید در طراحی دکوراسیون راهرو فاکتورهای بسیاری نظیر کفپوش، دیوارپوش، عناصر دکوراتیو، نورپردازی و … مورد توجه قرار می گیرند. در این نوشته از ما به انتخاب کفپوش مناسب راه پله می پردازیم. با ما همراه باشید.

کفپوش مناسب راهرو منزل

جهت دریافت خدمات اجرای فضای سبز پشت بام با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

فرش

فرش یکی از المان های دکوراتیو و با ارزش است که برای افزایش گرما و صمیمیت به دکوراسیون داخلی افزوده می گردد. فرش ها در دو نوع فرش دستباف و فرش ماشینی بافته و در اختیار مشتریان قرار می گیرند. فرش های دستباف در مقایسه با فرش ماشینی جلوه ای جذاب تر و قیمتی بالاتر دارند. فرش ایرانی نه تنها در خانه های ایرانی بلکه در سایر کشورها نیز زینت بخش دکوراسیون داخلی منازل هستند. طرح و نقش این فرش ها بی نظیر است و حضور آن ها در دکوراسیون داخلی فضا را صمیمی تر و زیباتر می نماید. این عنصر دکوراتیو رنگ و لطافت به فضا می بخشد و گاهی اوقات از نظر بصری برای تفکیک فضا استفاده می شون. هنگامی که برای ورودی خانه فرش انتخاب می کنید باید متراژ فضا را در نظر بگیرید و فرش را کاملاً صاف در کف ورودی پهن کنید تا درب منزل به راحتی باز و بسته گردد. بیشتر مردم علاقمند به استفاده از فرش های قدیمی هستند. فرش های قدیمی دستباف با اینکه چند سال عمر نموده اند مقاومت و دوام بالایی دارند، البته قیمت آن ها نیز بالاست. برای راهرو ورودی منزل یک فرش دستباف گرد با طرح و نقش رنگارنگ ایده ای بسیار مناسب می باشد. برای آشنایی با انواع فرش ایرانی می توانید به لینک مورد نظر مراجعه نمائید.

رنگ آمیزی کف

رنگ آمیزی کف راهرو ایده ای بسیار مقرون بصرفه است که تاثیر بسزایی در زیبایی فضای راهرو می گذارد. در حال حاضر با ورود کفپوش های بسیار زیبا به بازار بیشتر افراد اهمیت رنگ آمیزی کف را نادیده می گیرند در صورتی که استفاده از رنگ می تواند همانند کفپوش های دیگر تاثیرگذار باشد. اگر بودجه شما کافی نیست و نمی توانید از متریال های گران قیمت برای پوشش کف بهره ببرید می توانید کف راهرو را رنگ آمیزی کنید.

کفپوش های متنوع

در حال حاضر در دنیای مدرن امروز از متریال های مختلفی برای تهیه تایل های کف استفاده می گردد از جمله چوب طبیعی، سنگ، وینیل، پلی یورتان، لمینت، سرامیک، کاشی و … که هر کدام معایب و مزایای مخصوص به خود را دارند و با توجه به دکوراسیون داخلی، سلیقه و بودجه افراد انتخاب می شوند. برای آشنایی با ویژگی انواع کفپوش ساختمان می توانید به سایت مراجعه نمائید. با توجه به دکوراسیون سایر بخش های مرتبط با ورودی منزل نسبت به خرید و نصب کفپوش مناسب اقدام نمائید. رنگ، طرح و جنس کفپوش باید با دیوارپوش همخوانی داشته باشد. برای مثال استفاده از کفپوش سنگی در راهرویی که دیوار آن با چوب پوشیده شده، ایده جالبی به نظر نمی رسد.

قیمت انواع کفپوش

ایده های انتخاب کفپوش راهرو

  • کفپوش مرمر و کفپوش کاشی سرامیک از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند و می توان آن ها را با الگوهای زیبا در کنار یکدیگر نصب نمود.
  • کفپوش های چوبی بسیار زیبا هستند اما اگر در معرض آب قرار گیرند آسیب خواهند دید. اگر برای پوشش کف راهرو منزل پارکت چوبی انتخاب می کنید بهتر است بر روی بخشی از آن فرش پهن کنید تا جلوه ای زیبا و دوست داشتنی پیدا کند.
  • اگر به دنبال کفپوشی هستید که در وسط آن یک الگوی زیبا اجرا نمائید، سرامیک را انتخاب کنید. با استفاده از سرامیک های طرح دار می توانید الگویی بی نظیر در وسط کفپوش ایجاد کنید.
  • اگر از کفپوش های باکیفیت و گران قیمت برای راهرو استفاده می کنید حتماً سیستم گرمایش از کف را نصب کنید تا کف زمین همواره خشک باشد و هنگام راه رفتن بر روی آن کف پای شما گرم گردد.
منبع: ساختمانچی
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 651

به "کفپوش مناسب راهرو منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کفپوش مناسب راهرو منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید