کمبود گوشت مرغ در خراسان جنوبی وجود ندارد

به گزارش سفر به تایلند، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: هیچگونه مسئله ای در تهیه و توزیع گوشت مرغ در استان وجود ندارد.

کمبود گوشت مرغ در خراسان جنوبی وجود ندارد

به گزارش از ، جویبان معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از کاهش قیمت 25 درصدی گوشت مرغ نسبت به مدت مشابه سال گذشته در خراسان جنوبی اطلاع داد و گفت: اقدامات حمایتی مرغداران توسط سازمان جهاد کشاورزی در دست اقدام است.

او اضافه نمود: در ارتباط با تهیه و توزیع مواد ضدعفونی نماینده، ماسک و دستکش تقریبا در حال حاضر مسئله ای در تهیه وجود ندارد و مردم می توانند به جز داروخانه ها از شرکت های پخش دارای مجوز از سازمان صمت احتیاجمندی های خود را تامین نمایند.

جویبان با بییان اینکه از ابتدای اسفند 98 در راستای حمایت از حقوق مصرف نماینده هزار و 108 تن شکر در استان تامین شده است توضیح داد: از این آمار 700 تن به صوت فله و 200 تن در قالب بسته بندی در شهرستان ها توزیع شده و از 208 تن سهمیه مرکز استان 55 تن در دست اقدام است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از توزیع هزار و 210 تن برنج در این مدت اطلاع داد و اظهار کرد: از این آمار 960 تن برنج پاکستانی و بقیه هندی بوده است.

او ادامه داد: در همین مدت 80 تن گوشت منجمد گوساله در سطح استان توزیع شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان نمود: با توجه به فرا رسیدن ایام عید نوروز اقدام به تامین هزار و 150 تن میوه از نوع سیب و پرتقال در سطح استان شد که با توزیع میوه های فصل بهار در بازار میوه از امروز توزیع متوقف خواهد شد.

جویبان اضافه نمود: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اقدامات برای تامین کالا های مورد احتیاج در دست آنالیز است و هیچگونه کمبودی در تامین این اقلام نخواهیم داشت.

انتهای پیغام / ط آ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 887

به "کمبود گوشت مرغ در خراسان جنوبی وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبود گوشت مرغ در خراسان جنوبی وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید