اپیک گیمز علیه اپل به اتحادیه اروپا شکایت نموده است

به گزارش سفر به تایلند، به احتمال زیاد می دانید که چند ماه پیش به خاطر اتفاقاتی که برای بازی فورتنایت پیش آمد، اختلافاتی میان دو شرکت اپیک گیمز و اپل به وجود آمد که حتی باعث شکایت و دعوای حقوقی میان آن ها شد. اگرچه شکایت اپیک راه به جای خاصی نبرد و اپل توانست با دفاعیات خود این قضیه را تا حدی پشت سر بگذارد، اما به نظر می رسد که اختلاف میان آن ها به راحتی به سرانجام نخواهد رسید چراکه به تازگی اپیک گیمز شکایتی با موضوع ضد انحصار سازی علیه اپل به اتحادیه اروپا تنظیم نموده است.

اپیک گیمز علیه اپل به اتحادیه اروپا شکایت نموده است

با ما سفر کنید و با اروپا ارزان قیمت از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به تازگی اپیک گیمز اتحادیه اروپا را به لیست مکان هایی که کنترل شرکت اپل را در فروشگاه اپ استور آنالیز می نمایند، اضافه نموده است. این شرکت گفت که شکایت ضد انحصاری خود را به اداره کل کمیسیون اروپا ارائه داده که در بخشی از آن نوشته شده: به وسیله برخی از سیاست های طراحی شده دقیق ضد رقابتی، اپل نه تنها لطمه هایی وارد نموده بلکه به طور کامل رقابت را در فرایند توزیع برنامه ها و بازی ها و فرآیندهای پرداخت آن ها نابود نموده است. در حال حاضر، اپیک پفراینده های قانونی مشابهی را علیه اپل در کشورهای نظیر ایالت متحده آمریکا، استرالیا و انگلستان به جریان انداخته است و این پفراینده ها روال قانونی خود را سپری می نمایند.

آغاز این اختلافات به زمانی باز می شود که اپیک به روزرسانی جدیدی را برای فورتنایت روی گوشی های موبایل منتشر کرد که به بازیکنان اجازه می داد برای خرید آیتم ها به صورت مستقیم این هزینه را به اپیک پرداخت نمایند. این به روزرسانی از مقدار دریافتی رایج 30 درصدی اپل و گوگل از این خریدها به وسیله اپ استور یا گوگل پلی جلو گیری می کرد. این قضیه موجب شد که دو شرکت اپل و گوگل بازی فورتنایت را از فروشگاه های خود حذف نمایند و در عوض اپیک گیمز هم به خاطر این کار از هر دو شرکت شکایت کرد و پفراینده ای با مضمون ضد انحصار سازی برای دادگاه تشکیل داد. تیم سویینی در رابطه با تشکیل پفراینده جدید می گوید:

یکی از تفاوت های پفراینده ای که برای اتحادیه اروپا فرستاده شده است، در این نکته است که با مشاهده آن متوجه می شویم که این بار اپیک درخواستی برای جبران خسارت وارد شده از سوی اپل نداشته است و فقط اپیک باور دارد که سیاست های اپل در این زمینه غیرقانونی بوده است و خواستار این است که این سیاست ها تغییر نمایند.

منبع: GameIndustry.biz

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1452

به "اپیک گیمز علیه اپل به اتحادیه اروپا شکایت نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپیک گیمز علیه اپل به اتحادیه اروپا شکایت نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید