مجلس نمایندگان آمریکا لایحه حمایت از رای گیری پُستی را تصویب کرد

به گزارش سفر به تایلند، اکثریت دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا لایحه ای را تائید کرد که تا زمان برگزاری انتخابات 2020، هرگونه تغییر در فرایند کاری اداره پُست را ممنوع می نماید تا مبادا به فرایند رای گیری پُستی آسیبی برسد.

مجلس نمایندگان آمریکا لایحه حمایت از رای گیری پُستی را تصویب کرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به نقل از رویترز، مجلس نمایندگان آمریکا که در کنترل حزب دموکرات است؛ ضمن تصویب بسته اقتصادی 25 میلیارد دلاری حمایت از اداره پُست، با اعمال هرگونه تغییری که حین برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 2020، فرایند رای گیری پُستی را تحت الشعاع قرار دهد؛ مخالفت کرد.

لایحه پیشنهادی مجلس نمایندگان با جلب نظر مساعد شماری از نمایندگان جمهوریخواه این مرجع قانونگذاری، با 257 رای موافق در برابر 150 رای مخالف، به تصویب رسید.

اکنون نوبت مجلس سنا است که این لایحه را مورد ارزیابی قرار دهد حال آنکه انتظار می رود اکثریت جمهوریخواه این مرجع قانونگذاری، در حمایت از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، به آن رای منفی بدهند.

ترامپ به دفعات با طرح احتمال تقلب انتخاباتی و به درازا کشیدن فرایند شمارش آرای انتخابات پُستی، این روش رای گیری را زیر سوال برده و می گوید حتی در صورت تصویب سنا، قانون مورد نظر را امضا نخواهد کرد.

این در حالی است که حزب دموکرات نیز می گوید قصد ترامپ سرکوب رای دهندگان دموکراتی است که اغلب از شیوه های رای گیری غیابی استقبال می نمایند. ، مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1150

به "مجلس نمایندگان آمریکا لایحه حمایت از رای گیری پُستی را تصویب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلس نمایندگان آمریکا لایحه حمایت از رای گیری پُستی را تصویب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید