هوک: ایران از محدوده مجاز غنی سازی اورانیوم تخطی کرد ، صبر اروپا هم به سرانجام رسید

به گزارش سفر به تایلند، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در کنفرانس خبری گفت که تهران از محدوده مجاز غنی سازی اورانیوم تخطی نموده است.

هوک: ایران از محدوده مجاز غنی سازی اورانیوم تخطی کرد ، صبر اروپا هم به سرانجام رسید

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، برایان هوک نماینده ویژه آمریکا در امور ایران گفت که تهران از محدوده مجاز غنی سازی اورانیوم تخطی نموده و به دقت تحولات برنامه هسته ای ایران را تحت نظر داریم.

وی با اشاره به تحریم رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: سازمان انرژی اتمی نقش بزرگی در نقش تعهدات کلیدی ایران ایفا نموده است و از شورای امنیت سازمان ملل می خواهیم که مانع از آن گردد که ایران به غنی سازی اورانیوم ادامه دهد.

هوک در ادامه مدعی شد: ما فروش داروهای سرطان و داروهای پیوندی به ایران را به وسیله کانال جدیدی و با دقت زیاد تکمیل کردیم.

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران گفت: بر ضرورت مقابله با تهدید ایران برای جامعه بین الملل تاکید داریم و ایران همچنان به تهدید امنیت جامعه جهانی و باج خواهی هسته ای خود ادامه می دهد.

وی با اشاره به فعال شدن مکانیزم حل اختلاف در برجام توسط کشورهای اروپایی گفت: فعال شدن این مکانیزم بیان کننده آن است که صبر کشورهای اروپایی در قبال ایران به انتها رسیده است.

هوک افزود: باید به وسیله فعال کردن قطعنامه های بین المللی، مانع از غنی سازی اورانیوم توسط ایران و توسعه برنامه هسته ای این کشور شویم و باید مانع از آن شویم که ایران سوخت هسته ای را به پلوتونیوم تبدیل کند.

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران گفت: راهبرد آمریکا در قبال ایران بر اساس فشار اقتصادی بوده و در کوشش هستیم که به وسیله فشارها به راه چاره دیپلماتیک برسیم.

وی با اشاره به وجود اختلاف میان آمریکا و اروپا درباره ایران گفت: تحریم های شدیدی را علیه ایران اعمال کردیم و این راهبرد پیروز بوده و ایران با بحران اقتصادی بزرگی روبرو است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 653

به "هوک: ایران از محدوده مجاز غنی سازی اورانیوم تخطی کرد ، صبر اروپا هم به سرانجام رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوک: ایران از محدوده مجاز غنی سازی اورانیوم تخطی کرد ، صبر اروپا هم به سرانجام رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید