وزیر ورزش: رئیس جمهور گفت دعا می کنم پرسپولیس قهرمان آسیا گردد، 27 سال است دستمان از جام کوتاه است

به گزارش سفر به تایلند، ما با تحریم ها و کمبودهای زیادی روبرو هستیم. اگرچه کوشش شده بهترین امکانات فراهم و نیازها رفع گردد اما حریفان ما و تیم های مقابل آسیایی از شرایط بهتری برخوردار هستند. جنگ بین امکانات و تعصب و اراده بازیکنان است.

وزیر ورزش: رئیس جمهور گفت دعا می کنم پرسپولیس قهرمان آسیا گردد، 27 سال است دستمان از جام کوتاه است

وزیر ورزش و جوانان گفت: با وجود اینکه 3 بار در فینال لیگ قهرمانان آسیا شرکت داشتیم اما 27 سال است که قهرمان نشده ایم.

به گزارش فارس، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان عصر روز گذشته با حضور در محل استقرار تیم پرسپولیس با بازیکنان و کادر فنی و مدیریتی باشگاه ملاقات و گفت وگو کرد. در این ملاقات مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای و سمیعی مدیرعامل باشگاه نیز حضور داشتند.

سلطانی فر در این بازدید با تقدیر از زحمات مدیران،کادر فنی وبازیکنان باشگاه پرسپولیس گفت: تشکر می کنم از تیم مدیریتی، هیات مدیره و کادر فنی و پشتیبانی باشگاه که شرایط خوبی را فراهم کردند تا تیم پرسپولیس بتواند در مسابقه فینال آسیا حضور پیدا کند. شرایط بسیار حساس است و تصور و باور ما براین است که با عزم و اراده می توان این بازی مهم رابا پیروزی پشت سر گذاشت.

وی با اشاره به شرایط حساس کشور توضیح داد: ما با تحریم ها و کمبودهای زیادی روبرو هستیم. اگرچه کوشش شده بهترین امکانات فراهم و نیازها رفع گردد اما حریفان ما و تیم های مقابل آسیایی از شرایط بهتری برخوردار هستند. جنگ بین امکانات و تعصب و اراده بازیکنان است.

وزیر ورزش و جوانان خطاب به بازیکنان و پرسنل تیم پرسپولیس گفت: تا همین مرحله هم که در فینال حاضر شدید یک پیروزی عظیم برای شما محسوب می گردد و یک دستاورد تاریخی و فراموش نشدنی که تیم پرسپولیس توانسته طی چند سال گذشته دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.

سلطانی فر اظهار داشت: امیدوار به موفقیت پرسپولیس در بازی فینال هستم و با عزم و اراده ای که در بین بازیکنان وجود دارد حتما می توانید فعل خواستن را صرف کنید و با دست پر برگردید. مسائل حاشیه ای همواره در این شرایط سخت باشگاه را تهدید می نماید و مهم ترین کاری که باید انجام گردد این است که باشگاه را از مسائل حاشیه ای دور نگه دارید و با تمرکز بیشتر روی بازی فینال فکر کنید.

وزیر ورزش و جوانان گفت: حریف در بازی فینال چه کره ای باشد و چه ژاپنی، برای تیمی که می خواهد در این بازی حساس به میدان برود باید این آمادگی را داشته باشد که با هر حریفی ملاقات کند.

سلطانی فر در ادامه گفت: در هفته ای که گذشت خدمت رییس جمهور رسیدم و گزارشی از شرایط بازی ها ارائه دادم. حساسیت لیگ قهرمانان آسیا و کار عظیمی که تیم پرسپولیس انجام داده است را به اطلاع او رساندم. رییس جمهور گفت من نیز دعا می کنم که این تیم به موفقیت برسد و قهرمان آسیا گردد.

وی اضافه نمود: رییس جمهور هدیه ای را برای تیم پرسپولیس در نظر گرفته که با قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به آنها تقدیم می گردد. الان که چشم یک ملت و مجموعه دوستداران فوتبال به دنبال موفقیت پرسپولیس به عنوان نماینده فوتبال ایران است امیدواریم که با عزم و اراده بتوانید دل همه مردم کشور را شاد کنید. حدود 27 سال است که قهرمان آسیا نشدیم درحالی که در این مدت سه بار به فینال رسیدیم ولی دستمان از جام کوتاه ماند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1345

به "وزیر ورزش: رئیس جمهور گفت دعا می کنم پرسپولیس قهرمان آسیا گردد، 27 سال است دستمان از جام کوتاه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر ورزش: رئیس جمهور گفت دعا می کنم پرسپولیس قهرمان آسیا گردد، 27 سال است دستمان از جام کوتاه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید