کابوس های اسکندر مقدونی در رمان گرافیکی تخت جاویدان

به گزارش سفر به تایلند، تخت جاویدان رمان مصوری است که از ماجراهای کشورگشایی های اسکندر مقدونی و کوشش او برای یافتن آب جاودانگی می گوید.

کابوس های اسکندر مقدونی در رمان گرافیکی تخت جاویدان

جهت دریافت مشاوره خدمات طراح کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل ایسنا ، رمان گرافیکی تخت جاویدان با برداشتی آزاد از قصه به آتش کشیده شدن تخت جمشید توسط اسکندر مقدونی به بازگویی وقایع تاریخی می پردازد.

در معرفی انتشارات هورخش از این رمان آمده است: تخت جاویدان روایتی از سرگذشت اسکندر مقدونی، پس از به آتش کشیدن تخت جمشید و آخرین کوشش هایش برای دست یابی به حیات جاودان است. در این رمان گرافیکی مخاطب شاهد داستانی خیالی از رویارویی اسکندر با کابوس هایش است، کابوس هایی که بعد از به آتش کشیدن تخت جمشید بر او چیره شده اند و او در پی راه نجاتی است که هم به حیات جاودان دست پیدا کند و هم کابوس هایش را پشت سر بگذارد. نویسنده و تصویرگران کوشش نموده اند تا ضمن بازگویی ماجرای به آتش کشیده شدن تخت جمشید، به تاریخچه این بنای قدیمی و مهم بپردازند و بعضی از حقایق تاریخی را بازگویی نمایند.

در خلاصه داستان رمان گرافیکی تخت جاویدان آمده است که اسکندر در پی فتح ایران و تخت جمشید، به دنبال یافتن آب حیات است. او با اعتماد به دختر داریوش سوم، رکسانا که اکنون اسیر اوست برای دست یافتن به حوضچه آب که در دالان های کاخ هدیش پنهان شده است راهی خرابه های باقی مانده از آن می گردد، اما ماجرا آن طور که انتظار داشته است پیش نمی رود...

آیدا نوشالی، نویسندگی، کیاوش پارسا، طراحی جلد، ملیحه بیدکی فلیان، لرتینگ و کیا طاهری، ویراستاری این رمان گرافیکی را بر عهده داشته اند.

علاقه مندان می توانند نسخه آنلاین این رمان گرافیکی را در قطع کمیک و 50 صفحه با قیمت 12 هزار تومان تهیه نمایند و نسخه فیزیکی این رمان گرافیکی تنها به وسیله انتشارات هورخش قابل سفارش است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1268

به "کابوس های اسکندر مقدونی در رمان گرافیکی تخت جاویدان" امتیاز دهید

1 کاربر به "کابوس های اسکندر مقدونی در رمان گرافیکی تخت جاویدان" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کابوس های اسکندر مقدونی در رمان گرافیکی تخت جاویدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید