طراحی گرافیکی و چاپ

جشنواره بین المللی نمایش آیینی و سنتی در تبریز برگزار می گردد

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر گشته، جشنواره بین المللی نمایش آیینی و سنتی در تبریز برگزار می گردد.

25 تیر 1402

در پی حیات هوشمند فرازمینی از داده های کاوشگران فضایی ، همچنان جست وجو می کنیم

دانشمندان با آنالیز داده های پنج فضاپیمای دوردست، احتمال رهگیری تمدن های هوشمند فرازمینی را آنالیز می نمایند.

22 اردیبهشت 1402

ضایعات تارهای صوتی با سلول های بنیادی درمان می گردد

به گزارش خبرنگاران، صدمه و تحلیل تارهای صوتی یکی از گسترده ترین و در عین حال پیچیده ترین مسائل در حوزه سلامت گوش و حلق و بینی است.

11 دی 1401

گرانی 38 درصدی کتاب نسبت به پارسال ، کتاب های ادبی در صدر نشر و فروش کتاب

در شهریور، ماهی که گذشت، با وجود حدود یک درصد کاهش نشر کتاب نسبت به زمان مشابه سال قبل، بیش از 9هزار عنوان کتاب منتشر شدند که حدود پنج هزار عنوان از آن ها چاپ اول بوده اند. این البته درحالی ست که در مدت یک سال، کتاب 38درصد گران تر شده است.

18 مهر 1401

راهنمای کامل ترکیب رنگ در استایل مردانه

ترکیب کردن رنگ ها در استایل یک مورد بسیار مهم است که هرگز نباید آن را نادیده بگیرید. رنگ ها مانند یک تکه پازل تکمیل نماینده هستند؛ جزئیاتی که می توانند استایل شما را بسازند یا کاملا خراب نمایند. اگر لباس های شما زیبا اما به رنگ های اشتباه باشند، می توانند...

31 خرداد 1401

جهانی مُد و فَشن در جهان های مجازی!

جهان های مجازی از واقعیت افزوده گرفته تا جهانهای پیشرفته تری مانند متاورس روز به روز در حال توسعه و توسعه هستند و صنعت مد نیز از این عرصه دور نمانده و پای لباس های دیجیتال به این پلتفرم ها باز شده است.

6 خرداد 1401

نخستین کتاب تاریخ شفاهی شهر قم رونمایی شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در قم، با حضور اعضای شورای شهر، خانواده معظم شهدا، جمعی از همشهریان محله چهارمردان قم و مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم، از نخستین کتاب تاریخ شفاهی شهر قم با عنوان چهارمردان، خیابان انقلاب رونمایی شد.

7 بهمن 1400

کارناوال شادی در منطقه ثامن مشهد برگزار می گردد

شهردار منطقه ثامن مشهد گفت: برنامه های منطقه ثامن با موضوع مساجد در طول هفته وحدت تشریح خواهد شد.

22 آبان 1400

مقاله: رمان نوجوان دختر خاله ها منتشر شد

کاسه عظیم آش میان خاله و مامان کف حیاط هزار تکه شده و تکه های شکسته اش همراه رشته و سبزی و نخود و لوبیا به اطراف پریده و دایره ای ساخته با شعاع های از جنس آش.....

18 آبان 1400

معرفی کدو تنبل و خواص درمانی آن

گیاهی است یک ساله با ساقه های استوانه ای و گسترده روی زمین، ضخامت ساقه ها 4 تا 5 سانتی متر، برگ های آن دمبرگ دار، کلیوی شکل، دندانه اره ای، نوک گرد و پوشیده از کرک های ریز، گل های آن درشت، زرد رنگ و نر و ماده

6 آبان 1400

کارگاه آموزشی برند سازی در اردبیل برگزار شد

خبرنگاران/اردبیل به همت مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاددانشگاهی؛به همت مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاددانشگاهی استان اردبیل کارگاه آموزشی برند سازی به صورت مجازی برگزار شد.

11 شهریور 1400

ترکیب دو روش درمانی برای از بین بردن سلول های سرطانی ، از ساخت یخچال برای ماموریت فضایی تا نصب اینترنت ماهواره ای روی خودرو

برای مرور مهمترین اخبار فناوری طی یک هفته گذشته در حوزه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و تکنولوژی های روز با ما همراه باشید.

31 خرداد 1400

یاری 120 میلیون دلاری آمریکا به ارتش لبنان

وزارت خارجه آمریکا با برگزاری کنفرانس مجازی با ارتش لبنان نسبت به پرداخت 120 میلیون دلار به این ارتش در سال اقتصادی 2021 متعهد شد.

27 خرداد 1400

ابلاغ پروتکل های بهداشتی ماه مبارک رمضان

تهران (پانا) - وزیر بهداشت در نامه ای به دکتر رئیسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در مورد شیوه تدوین پروتکل های مناسب با شرایط جدید بیماری برای ماه مبارک رمضان، نکاتی را مورد تاکید قرار داد.

15 اردیبهشت 1400

چرا، چگونه و کجا بنویسم؟

بسیاری از ما دوست داریم بنویسیم اما همیشه از این کار طفره می رویم. در یادداشت حاضر به وسیله پاسخ دادن به سه سوال چرا، چگونه و کجا بنویسیم؟ با نویسنده وب و کار فراوری محتوا، همچنین روزنامه نگار آشنا می شوید. در ادامه متن مزایای وبلاگ نویسی و...

19 اسفند 1399

با این ادویه پرطرفدار، چای درست کنید

خبرنگاران: زردچوبه در هر خانه و گنجه ای یافت می گردد. همان ادویه زرد و نارنجی رنگی که در تهیه انواع غذاها استفاده می گردد و شهرت زیادی در ارتقای سلامتی بدن دارد. بهتر است بدانید که می توان از این ادویه پرطرفدار چایی درست کرد که فواید زیادی برای...

13 آذر 1399

جزئیات انواع وام های دانشجویان علوم پزشکی اعلام شد

تهران (پانا) - جزئیات انواع وام های دانشجویان علوم پزشکی برای سال تحصیلی 1400-1399 از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اعلام شد.

1 آذر 1399

مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد پزشکی تا فردا، 21 مرداد تمدید شد

طبق اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی؛ داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد پزشکی تا 21 مرداد ماه مهلت دارند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.

11 مهر 1399

اعلام مشخصات خودروی جدید سایپا

خبرنگاران: سایپا، مشخصات نهایی تیپ های مختلف شاهین را اعلام نموده است. بر اساس کاتالوگ منتشر شده، سایپا شاهین با دو تیپ S و G وارد بازار خواهد شد.

31 شهریور 1399

انگلیس توافقنامه استرداد با هنگ کنگ را به حالت تعلیق درمی آورد

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، در پی تشدید اختلافها و مناقشه میان لندن و پکن بر سر اجرای قانون امنیتی جدید چین در هنگ کنگ، دولت انگلیس فردا (دوشنبه) توافقنامه استرداد این کشور با هنگ کنگ، مستعمره سابق خود، را به حالت تعلیق در می آورد.

22 شهریور 1399
تعداد: (40)